Objev Kávu - Tres Maria SHG, Guatemala, Káva Měsíce Ledna

Kávu máme moc rádi, o tom žádná, myslím, že to tady padlo už hodněkrát. Když jsem se dozvěděla o projektu objev kávu, moc mě nadchl a pod vánočním stromečkem nesměl chybět poukaz. Chtěla jsem Jindříškovi udělat radost a vím, že kvalitní káva mu radost udělá. Nečekala jsem, že první balíček s kávou rozbalíme tak brzy, dorazil už v úterý!




Nechali jsme si ji zasílat zrnkovou, protože máme kávovar, který si sám kávu namele, ale možností bylo samozřejmě více. A co je na projektu uplně nejlepší? Nikdy nevíte, co ochutnáte. Káva měsíce ledna je Tres Maria SHG z Guatemaly. Takže v lednu cestujeme do Střední Ameriky, konkrétně do vysokých nadmořských výšek v okolí pohoří Sierra Madre. :-)


Podle kartičky, přiložené v balíčku, by se mělo jednat o kávu, která se vyznačuje středním tělem, typickou sladkou chutí s kouřovým nádechem a čokoládovými tóny. Z této kávy by mělo vzniknout jemně ovocné espreso, připomínající tropické ovoce a již zmiňovanou čokoládu. A navíc jsme zjistili, z nezávislých zdrojů, že je to jedna z nejlepších a nejoblíbenějších káv na světě.

Podle nás: Jindra mi oznámil, že káva je perfektní, že má hodně plnou chuť, není to jen obarvená voda. Taky jsem zaslechla, že si pod vousy utrousil něco ve smyslu, že jsme do teď pili břečku. :-) Myslel to samozřejmě obrazně, ale hřeje mě u srdce, že mu káva chutná. A já si o kávě taky myslím, že je plná, což znamená, že je opravdu hutná a na můj vkus velmi silná, což ale v mém případě spraví mléko. A je opravdu voňavá, ovoce sice necítíme ani jeden, ale čokoládu a kouřové tóny ano. Takže Tres Mario SHG, ty nám fakt chutnáš!




 

Komentáře

Oblíbené příspěvky