New Challenge - Guitar / Nová Výzva - Kytara

Mým dlouhodobým snem je umět hrát na kytaru (zpěv ten mám perfektně zmáknutý a procvičuji každý den J), a proto jsem se rozhodl, že letos už to nebudu odkládat, jinak bych o tom dál jen mluvil a skutek utek. Proto jsem si na Vánoce přál kytaru a taky ji dostal.



Rodiče mě k hudbě nikdy nevedli a v našich rodinách ani nikdo na nic nehraje, proto nevím odkud pochází ta touha umět hrát na hudební nástroj a zpívat. Takže mám kytaru (Ibanez) a začínám úplně od nuly. Nevím nic o notách, stupnicích, akordech atd. A tak první věc bylo zjistit, jak vlastně začít? Učit se teorii o notách, stupnicích atd. nebo se rovnou pustit do akordů?

Měl jsem takovou představu, že vezmu kytaru, zapnu Youtube, pustím si tutoriál, kde je krok po kroku, jak zahrát písničku a brzy budu hrát písničky Eda Sheerena. A ejhle, ona to není žádná pr.el. Namísto toho jsem si do sklepa šel pro Já, písnička 1-3 a nyní zkouším zahrát Když jsem já sloužil to první léto a Kdyby tady byla taková panenka.


První dojmy jsou asi takové, že „Kdo sakra vymyslel to Déčko!“ a nejradši bych si ořezal špičku prstu na prsteníčku. Snad se to brzy zlepší a budu schopný zahrát alespoň něco. Nechci se nechat odradit, držte mi pěsti. Na rok 2017 už mám objednávku, abych zahrál na oslavě narozenin. J

Komentáře

Oblíbené příspěvky