Book Tips


1. Petr Ludwig - Konec prokrastinace: Prokrastinace = chorobné odkládání úkolů a povinností. Koho by se to netýkalo, že? Jsem zvědavá, co nám knížka dá. Slyšela jsem na ni jen samou chválu!

2. Alessio Fasano - Jak žít zdravě bez lepku: Ano, propadla jsem bezlepkové mánii, zatím ji neplním na 100% ani nevím, jestli někdy budu (včera jsem u přátel spucovala velmi mnoho výborného cukroví, nikdo nepeče líp jak Vendu), ale i snaha se cení, no ne?

3. Cameron Diaz - Body book: Další motivace jak vypadat a cítit se skvěle. Taky jsem slyšela jen samou chválu, stačí se podívat na Cameron Diaz samotnou a asi na tom něco bude, že může rady rozdávat. Kdo by nechtěl vypadat jako ona, hlavně pak v jejím věku. :-)

4. Joakim Zander - Plavec: Konečně nějaká knížka na pořádné čtení. Teď jí úplně propadl Jindra, zatím co píšu post, Jindra čte. :-) Knížka není naše, je půjčená od přátel, ale mezi vánoční knížky ji počítáme taky, protože nepíšeme jen o dárcích, ale obecně o aktuálních knihách a ještě pořád jsou Vánoce.

5. Jo Nesbo - Syn: Výborně hodnocená kniha, i když to není naše oblíbená "Holeovka", ale pro milovníky severských detektivek naprostá nezbytnost. Teď jsem do ní zabraná já a čekám, čím mě dostane!



 


Komentáře

Oblíbené příspěvky