Mandloňovou Stezkou Na Rozhlednu

Kdo by neměl rád mandle? Ruku na srdce, dá si je každý, já je mám ráda obyčejné, tmavé, ve slupce, Jindra samozřejmě v čokoládě.
Už delší dobu víme, že kousek od nás, v Hustopečích, je bývalý mandloňový sad, kterým dnes vede naučná stezka a ve kterém je postavená rozhledna. A tak jsme si s Vendu slíbily (o Vánocích), že se tam na podzim podíváme.

Měsíc se s měsícem sešel a já jsem náhodou objevila na internetu článek, že mandle už letos dozrály. Tak jsem nažhavila Viber a výlet byl domluven. :-) Vyrazili jsme na svátek 28. října, vyšlo ideální počasí a my jsme po dlouhé době zase něco podnikli.

Hned na začátek nás čekal docela náročný výstup (hlavně díky kočárku, který se musel vytlačit nahoru). Upřímně, nějak jsme tomu moc šancí nedávali, že bychom něco našli, ale světe div se, jak zahlédnete na zemi jednu, pak už se hledají samy. :-) A kolik jich bylo na stromech, no úžasný pohled. Poprvé jsme naživo viděli mandloně s mandlemi.
Došli jsme k rozhledně, ze které byl moc hezký výhled na Mušov a na celý mandloňový sad. Pak jsme se ještě kousek prošli a našli si jiné místečko na sběr. A taky že jsme si nasbírali. :-) Jak říkám, nevěřili jsme, ale uvěřili jsme.










Komentáře

Oblíbené příspěvky