Objev Kávu - Java Jampit Estate UTZ, Káva Měsíce Června

Zjistila jsem, že jsem na příspěvek s kávou úplně zapomněla. Ale stěžejní věcí, proč jsem článek doposud nenapsala, bylo, že jsme přišli o našeho staříka. Řeč je o našem starém počítači, na jehož přítomnosti a celkem hlasitém vrčení jsem se stala závislá. Byl to můj parťák, když jsem byla doma a odpočívala, byl tady se mnou zkrátka každý den. A už není. A fotky s kávou měsíce června najednou taky nebyly. Naštěstí díky znalostem a šikovnosti Vojty jsme spoustu věcí dokázali zachránit. Včetně fotek. A tak jsem konečně tady s příspěvkem o poslední kávě, která nám poštou přišla. Předplatné jsme měli na půl roku a končíme červnovou Java Jampit Estate UTZ.


Tak jako každý měsíc, na kávu jsme se těšili. Tentokráte nám vydržela trochu déle, protože pořád někde lítáme a často jsme si ani doma kávu nestihli připravit. Potřebovali bychom, aby měl den víc jak 24 hodin, ale kdo by to nepotřeboval? :-)





Podle kartičky: Jako každá indonézská káva má bohaté a zemité tělo. Chuťově je jemná a jenom mírně kyselá. Převládá chuť hořkosladké čokolády, lískového oříšku a koření. Je možné objevit i jemný podtón borovice či levandule.

Podle nás: Oběma nám moc chutná, opravdu má plné tělo. A světe div se, ty oříšky tam cítíme oba! Je pravda, že v té kávě cítím ještě nějakou jinou chuť, ale nedokáži ji pojmenovat, je něčím specifická, má trochu výraznější dochuť. 

A opět mám radost z toho, že farma je UTZ certifikovaná, tedy klade se důraz na šetrný přístup k životnímu prostředí a sběrači žijí v dobrých sociálních podmínkách a jsou vládou podporováni.


Komentáře

Oblíbené příspěvky