LiStOVání - Kafe A Cigárko, Marie Doležalová

Další LiStOVání tento rok a to "Maruška".  Jinak jsme tomu totiž mezi známými neřekli, pořád jsme mluvili jen o tom, jestli půjdeme na Marušku, jestli budou ještě lístky na Marušku, bohužel už je vyprodáno na Marušku, ale jedna známá má lístky na Marušku, takže jsem mohla jít na Marušku. :-) 
Že bude vyprodáno mě asi nenapadlo, účast v listopadu a v prosinci byla mizerná, i když v lednu už bylo téměř plno. Ale jde vidět, že se LiStOVání asi už dostalo do povědomí a že se Znojmákům líbí.



A jsem moc ráda, že jsem šla, nepochybovala jsem o tom, že to bude vtipné, protože Kafe a Cigárko občas čtu, ale musím dodat, že herecký výkon Gustava Haška a Barbory Jánové byl skvělý! Smáli jsme se téměř od začátku do konce. Z tohoto listování si odnáším i úlovek, no jak jinak než Kafe a cigárko i s podpisem. Samozřejmě autorka má toho teď tolik, že dorazit nemohla, ale Lukáš Hejlík zařídil alespoň podpisy.  A co musím dodat, hercům přestávky mezi jednotlivými "historkami" prokládal George Ezra, a toho já teda můžu. A tak teď  sedím u pc, píšu příspěvek, popíjím kafíčko (cigárko ne) a poslouchám George Ezru!

Komentáře

Oblíbené příspěvky