Plzeň: Day 2

Druhý den jsme měli dva jasně stanovené cíle, prvním bylo dostat se na exkurzi do pivovaru (což, jak mě informovala paní na telefonu, může být o víkendech dosti problematické) a druhým byl poslední zápas Viktorky Plzeň s Příbramí. V pátek večer jsme přemýšleli jak to s tím pivovarem udělat, jestli opravdu být nastartovaní po 8. hodině přímo tam, abychom si lísky stihli koupit a nebo to nechat náhodě. Věřte nevěřte, lístky se dají sehnat i 5 minut po zahájení prohlídky. :-) Čímž dáváme jasně najevo, že osud rozhodl za nás, zkrátka jsme se do Pzlně přijeli pořádně vyspat a zaspali jsme. :-) Takhle rychle jsme ještě nikdy nebyli "ready". Do pivovaru jsme od trolejbusové zastávky běželi, já jsem teda nedoběhla, já jsem si tam pěkně s udýchanou grácií došla, na doběhnutí mi síly bohužel nestačily, a to jsem si dělala srandu, že napíšu kamarádce, že jsem konečně začala běhat. :-) Poslední dvě místa jsme tedy dostali my dva a doběhli jsme skupinku k autobusu, ano k autobusu, areál pivovaru je tak velký, že se ani pěšky nechodí....

Věděli jsme, že exkurze v Plzeňském Prazdroji, chceteli v Pilsner Urquell patří mezi nejlépe hodnocené turistické cíle na Trip Advisoru za rok 2014, ovšem nevěřili jsme se, že budem souhlasit na 150%. Opravdu, kdo jste tam ještě nikdy nebyl, určitě si to posuňte na top místa v seznamu, kam se určitě podívat. Prohlídka trvala 100 minut, ale uteklo to jak voda a odcházeli jsme plni informací a zážitků.









Po prohlídce byla jasná volba kam na oběd a to do restaurace Na Spilce, která je přímo v areálu pivovaru. Ovšem dalším překvapením bylo, že ani tak velká  pivnico/restaurace s kapacitou 550 míst nebude mít pro nás dva místo!! Máte rezervaci? Ne? Tak bohužel. Ale my jsme se nedali, chvíli si počkali a do 10ti minut jsme seděli u stolu, pili pivečko a dlabali gulášek "Prazdroj".  Servis číšníků byl nejrychlejší, jaký jsme kdy zažili, skvěle jsme si pochutnali a vyrazili jsme dál. 



Před fotbalovým utkáním jsme stihli ješte zajít do pivovarnického muzea, kde se nám to taky velmi líbilo. A taky jsme si zašli ke Spejblovi a Hurvínkovi.






A na programu byl vrchol našeho víkendování v Plzni, fotbalové utkání Viktorka Plzeň - Příbram. Předem musím říct, že jsem nečekala tak perfektní atmosféru, připadala jsem si jako na nějakém velkém rodinném setkání, tím ovšem nesrážím Doosan arénu, právě naopak, svým přátelským "vším" si mě naprosto získala! A to stejné fanoušci, byli skvělí a my jsme se k nim směle přidali :-) Podívaná to byla parádní, už tím, kolik padlo gólů. A po zápase třešnika na dortu - předávání poháru. Skvěle nachystaná akce, ze stadionu jsme odcházeli nadšení a ke zvýšení našeho nadšení přihrál fakt, že hráči dělali kravinky přímo v kabinách a pohár vytáhovali a ukazovali i z okna. :-) Jak říkám, jako jedna velká rodina!












Komentáře

Oblíbené příspěvky