Fenomén: Antistresové Omalovánky

Zjistila jsem, že nám někdy trvá hodně dlouho, než napíšeme o nějaké události. Ovšem roční zpoždění, tak to tu ještě nebylo. :-) Ano, loni touhle dobou jsem si na pracovní cestě vyhlédla tyto antistresové omalovánky. Byla jsem z nich unešená a prostě jsem je musela mít. Oproti tomu, co se nabízelo v ČR to bylo terno (dnes už se dají v pohodě pořídit i u nás). O tom, že jich je u nás teď v nabídce nepřeberné množství snad ani nemusím mluvit. Každý, kdo zavítal do knihkupectví, si musel všimnout.


A tak jsem se nechala strhnout fenoménem dnešní doby a začala jsem vymalovávat.  Samozřejmě jenom za zimních dlouhých večerů, v létě jsem na ně nesáhla. A jak tak venku přituhuje a blíží se Vánoce, asi zase začnu..... Třeba vás to také inspiruje k antistresovému vymalovávání. A ono to pomáhá!!!

PS: Tento obrázek jsem postupně dávala dohromady půl roku, jednak to trvá a jednak toho "nudícího se" času moc není :-)





Komentáře

Oblíbené příspěvky