Book Tips II


1. Paula Hawkins - Dívka ve vlaku: Já mám přečteno, Jindra zatím ne. Měla by to být kniha roku 2015, nebyla špatná. Co se týče čtení, měla jsem ji přečtenou raz dva, četla se opravdu sama. Nicméně pro mě předvídatelná snad skoro od začátku, takže mě asi nemělo co překvapit! Uvidíme co na ni řekne Jindra.

2. Bernard Minier - Mráz: Knížku máme půjčenou a hlavně doporučenou snad od největšího čtenáře, kterého známe (Michal je opravdu pro nás nejsečtělejší člověk). Zatím se do ní pustil Jindra, protože já jsem měla rozečtenou Dívku ve vlaku. Podle Jindry je dobře čtivá a za čtení opravdu stojí, je ale hodně obsáhlá, má kolem 600 stránek....takže nikdo neví, kdy se k ní dostanu já. :-)

3. Neil Gaiman - Nikdykde: Tuto knížku jste tady už možná zahlédli, já jsem ji četla na dovči v SAE, ale Jindra se k ní dostal až teď na jaře. Tu jsme si pořizovali taky na doporučení (děkujeme Janči z Liberce). Jí se asi líbila víc než nám, my jsme od ní možná očekávali trochu něco jiného, ale četla se dobře a jsem ráda, že jsme si ji pořídili a přečetli, oba dva.

4.  Haruki Murakami - Norské dřevo: Knížku jsme si pořizovali v zimě v Praze (rádi na cestách navštěvujeme knihkupectví a vozíme si domů knížky). Já mám přečteno, Jindra dočte Mráz a myslím, že se na ni vrhne. Jak jsme určitě už někdy psali, Haruki je naše srdcovka, máme rádi jeho styl psaní, který ač je skoro vždy stejný, tak nás i tak něčím překvapí. 

5. Jiří Hájíček - Selský baroko: Náš nejnovější přírůstek v knihovně, ještě jsme ho nečetli, koupili jsme si ho na posledním Listování. Přijel i autor, takže šlo tak trochu o "autorské Listování", i když se hrály Fotbalové deníky. Nás zaujalo Selské baroko, máme ho podepsané od autora a já se na něj asi vrhnu každou chvíli.

6. Joy Fieldingová - Povídej, co vidíš: Tuto knížku Jindra pravděpodobně nikdy číst nebude, je to taková ženská záležitost. Lehké, oddechové čtení, které neurazí, právě naopak ráda sem tam sáhnu po takové knize. Měli jsme ji půjčenou od mamky, která si ráda kupuje knížky a já jsem vždycky testovací subjekt, jestli je dobrá a nebo ne. :-)














Komentáře

Oblíbené příspěvky