Vojtěch Dyk & B-Side Band - Znojmo

Akce typu „Mohu mít 4 lístky na koncert Vojty Dyka na příští týden, jdeme?“ bývají většinou povedené a i v tomto případě to platilo. Ozvali se nám kamarádi, jestli bychom měli o koncert zájem? Vojtu jsme si nechali ve Znojmě už jednou uniknout, tentokrát jsme měli volno, takže nebyl důvod odmítnout.
Koncert se konal na nádvoří Louckého kláštera ve Znojmě, které se pro takové akce hodí parádně. Počasí vyšlo, k dobré náladě přispěla láhev Tramínu červeného od „domácího“ Znovínu.
A teď k samotnému představení. Nechci, aby to vyznělo, že se nám líbil jen Vojta Dyk, to určitě ne. Kapela i ostatní účinkující (např. Michal Žáček) byli skvělí. Ale Vojta byl prostě úžasný. Nebudu vypisovat všechna superlativa jako charismatický, vtipný, talentovaný …. On je prostě Umělec v tom pravém slova smyslu. Dovolím si citovat Pavla Šporcla (ano, ten se také účastnil): „Vojta Dyk je boží!“ Takový dojem u mě zanechal po tomto koncertu (a jsem si jistý, že ne jen u mě).
Co bylo pro mě zklamáním, je účast v hledišti. Dražší místa na sezení byla téměř plná, ale místo na stání bylo poloprázdné a to mě celkem mrzelo. Chápu, že vstupenka byla dražší, ale tolik peněz přece utratí většina mladých znojmáků, kteří jdou v pátek večer ven.
Apeluji na vás znojmáci, zkuste si párkrát v roce odpustit v pátek Pajzl a podobné bary a podpořte kulturní dění ve Znojmě. Do pajzlů můžete jít zbylých 50 pátků v roce ;-)

Vojtovi D. a B-Side Bandu přeji, ať se jim daří, ať se CD prodává a ať jim vyjde projekt Ty, písnička :-D






foto: Lenka Jíšová

Komentáře

Oblíbené příspěvky