Some Autumn Photos

Nádherně zbarvené listí, příjemné sluníčko a krásné fotky. Tak nějak jsem si to představovala, skoro každý rok se chodíme na podzim fotit do přírody. Letos tak nějak, jakoby naschvál, když na to byl čas a nebo když jsme vláčeli foťák s sebou, bylo buď škaredě a nebo už byla tma.... 
A taky jsem si vzpomněla, jak mi moje kamarádka (momentálně žijící na Maltě) nedávno při kafíčku říkala, jak jí tam chybí náš podzim. Jak jí chybí stromy, které barví své listí do mnoha odstínů oranžové, červené, žluté.... a my to tady máme přímo pod nosem a nic. :-)
Tak jsme si řekli, že to musíme ještě nějak spáchat, že už není moc času, než příjde zima (při dnešním pohledu z okna je mi zima i ve vyhřátém obýváku). Poslední možnost něco takového zařídit byla cca před čtrnácti dny. Při obyčejném přejezdu mezi rodinnými návštěvami se podařilo udělat tyto fotografie a myslím si, že se povedly.








Komentáře

Oblíbené příspěvky