Bread Festival in Slup

Každou první sobotu v září se ve Slupi pořádají slavnosti chleba. Vím o tom, co mi paměť sahá, protože naše rodina má kořeny ve vedlejší vesnici. To bych ale nebyla já (my), abychom tam letos nebyli poprvé! Vždycky nám do toho něco vlezlo, počasí, práce, dovolená, jiná akce…. Letos jsme si ale čas udělali.
Mně to trochu připomnělo vinobraní, ale ve zmenšené formě, takže plno stánků se vším možným, výstava traktorů, otevřený vodní mlýn ve Slupi (což je velmi známá a zajímavá památka, na kterou se lákají turisti do Znojma a jeho okolí). Taky se zde představovaly taneční a pěvecké soubory, takže i pódium i židle v hledišti byly stále plné.
Něco jsme ochutnali, něco prohlídli, poslechli a strávili příjemné odpoledne.






A pro zajímavost, vzpomněla jsem si, že jsme se do vodního mlýna podívali s manžem (tehdy ještě přítelem) poprvé v roce 2007 a taky jsem vyštrachala staré fotky, to je rozdíl, co? Jo, jak jsme tam byli mladí….




Komentáře

Oblíbené příspěvky