Hrad Sovinec

Jak se vyjádřila jedna moje kamarádka: "Pracovní výlety já prostě miluju". No tak my jsme na tom tak nějak podobně. Jeden z takových byl minulý týden. Potřebovali jsme něco pracovně vyřídit v Pasece (u Olomouce) a tak jsme se tam vydali my dva a že si to spojíme s prohlídkou hradu Šternberk. Nakonec jsme se ale rozhodli pro hrad Sovinec, který je jenom o pár km dál. 


Počasí nic moc, byla celkem zima a navíc byl pracovní den a 10 hodin dopoledne, takže jsme měli hrad sami pro sebe. Což je na jednu stranu dobrá věc, když se chcete v klidu vyfotit a v klidu si všechno projít. Na druhou stranu trošku škoda, ale věříme, že má Sovinec co nabídnout a že až bude hezky a bude víkend, že tam bude plno!







Takže se nám dostalo soukromé prohlídky pro dva :-), což mělo taky něco do sebe. Prohlídku to ozvláštnilo a byla docela vtipná. Jak končila prohlídka, začalo dost pršet, k autu jsme došli trochu mokří, ale jinak dojem z hradu dobrý. A tím, že začalo pršet, zhatil se náš druhý plán a to navštívit české arboretum Makču Pikču. Protože jsme kolem něj projížděli, tak jsme ho viděli alespoň z auta, ale počasí na procházku fakt nebylo.


Další otázka, kam se vydat na jídlo, když tam nic neznáme? Útočiště nám poskytla Olympia v Olomouci, kde jsme si pošmákli na indickém jídle. Což mimochodem já až zase tak nemusím, ale na tomto jsem si pochutnala i já!





Komentáře

Oblíbené příspěvky