New Books

Tento týden jsme si pořídili nové knihy do naší knihovny. Mám-li být přesná, tak některé jsou nové, některé z antikvariátu. Čtete rádi? A dáváte přednost knihám novým, nebo i těm, které mají za sebou nějakou historii?

K narozeninám jsem si přála knihu: 1001 Knih, které musíte přečíst, než zemřete, Jindříšek mi udělal obrovskou radost a knihu mi koupil. Myslím, že přečíst jen tu knihu samo o sobě vydá za dost, je pěkně tlustá. K narozkám jsem ještě dostala od Ladislava Špačka – Novou velkou knihu etikety a od Ines de La Fressange – Se stylem Pařížanky.

Včera jsme si zašli na výborný oběd do restaurace La Casa Navarra, na 5. října totiž připadá naše 11. výročí. A po výtečném obědě jsme zašli do antikvariátu s knihami, kde jsme ulovili pár dobrých kousků:  Jules Verne – Tajuplný ostrov, Lion Feuchtwanger – Žid Süss, Guy de Maupassant – Vášeň a udělala jsem si radost i Babičkou od Boženy Němcové.

Blíží se zima, tak budeme mít co číst. Ale teď si ještě budeme užívat krásného podzimu. 




Komentáře

Oblíbené příspěvky