Ice Hockey game in Prague




Přišel za mnou kamarád s nápadem, že bychom mohli vyrazit do Prahy na hokejové utkání KHL. Fanda do hokeje moc nejsem, tak jsem na poprvé nápadem opovrhoval. Jenže kámoš se nenechal odradit a po pěkném „prosím“ jsem mu nedokázal říct ne a nápadu kývl, což se později ukázalo jako dobré rozhodnutí. V autě ze Znojma jsme jeli tři. Já, Árny a Aleš. V Praze se k nám ještě připojil Samik a později na zápase jsme se potkali ještě s Marťasem.

Největším tahákem zápasu Lev Praha – Dynamo Moskva byl ruský hráč Alexandr Ovečkin. Myslím, že hlavně kvůli němu tam přijelo obrovské množství fanoušků. Návštěvníků nakonec přišlo více jak 16 tisíc ((16 317 diváků) a nový rekord KHL byl na světě.

Samotné utkání mě ani tak neuchvátilo, ale atmosféra stadionu ano. Plný „dům“ v nádherné O2 Aréně ve mně zanechal silný dojem. Zápas dopadl nejhůře, jak jsme si mohli přát. „Naši“ prohráli 0-1 a ještě takovým ušmudlaným gólem, který jsme ani neviděli.

Abych to shrnul, sportovní zážitek přebila atmosféra parádního stadionu a to, že jsem to absolvoval s nejlepšími kamarády. Hodně jsme se nasmáli, hlavně v autě, kde Aleš dával Arnýmu co pro to. Ten si to samozřejmě nenechal líbit, ale vše bylo v hranicích srandy, takže jsme se dobře pobavili.

Velice povedené odpoledne.













Komentáře

Oblíbené příspěvky