My O BAG

Podlehla jsem! Ano, řeč je o tašce O BAG, kterou jsem si po dlouhém váhání také pořídila a přidala se k O BAG mánii. :-) Když jsem ji loni viděla na fashion blogerkách, vůbec se mi nelíbila, pak se začala objevovat víc a víc a já jsem jí víc a víc přicházela na chuť. V létě jsem doma nemluvila už o ničem jiném, než jestli si ji koupit a nebo ne. Tímto chci poděkovat Jindříškovi, že to se mnou vydržel. :-) A když jsem se konečně rozhodla, že ano, tak jak to bývá? V odstínu, který jsem chtěla, byla všude nedostupná.... Na oficiální web jsem koukala snad skoro každý den, jestli není nějaká změna. No a začátkem října se poštěstilo, barva se znovu naskladnila a já si ji koupila. Ale to by zase nebylo ono, kdyby něco nechybělo, v té době zase nebyly k dostání vnitřky do tašky, ale to už je jen maličkost, která se dá pořídit kdykoli. Apropo už k dostání je a já se na ni chystám. :-)













Komentáře

Oblíbené příspěvky