KABO & STYL – Únor 2014



Jako každý únor (a srpen) se v Brně konaly veletrhy Kabo & Styl. Letos jsme tomu teda moc nedali, Kabo rok od roku slábne a vystavující firmy jsou pořád stejné, víceméně až na pár výjimek žádný český výrobce. 


Co se ale každý rok podaří, je nakoupit si skvěle na Stylu. :-) Je neuvěřitelné vidět tolik bižuterie pohromadě, stánek co stánek nabízí „cetky tretky“, jak by to kde kdo nazval. Mně se to ale líbí (ségře taky), nosím cetky tretky ráda a tady vždycky výborně nakoupíme. Letos jsem se zamilovala do značky S. Fiorentino. Nabízeli velkou spoustu kabelek a psaníček (samozřejmě hned ke koupi), kdybych nezaváhala, mohla jsem vybírat z většího množství, bohužel, po 30 minutách byly některé vyprodány, a že jich původně nebylo málo. Co z toho plyne? Pokud se mi něco líbí, mám si to hned vzít a ne to nechávat na potom!


Komentáře

Oblíbené příspěvky