Autumn In The Zoo



Stalo se u nás nepsaným pravidlem, že navštěvujeme zoo na podzim. Naposledy jsme navštívili Zoo v Brně a když tak přemítám nad tím, kde všude jsme byli, vychází mi z toho vždycky konec léta, respektive začátek podzimu.


Brněnská Zoo mě osobně docela překvapila, když jsem ji navštívila naposledy, byla jsem malé dítě a vím, že se mi tam nelíbilo, možná proto jsme tak dlouho otáleli s návštěvou. Ale teď se situace změnila, dělá tam Jindrova sestřenice a dostali jsme od ní lískty, tak jsme tam zašli. I když je tam asi čeká ještě kus práce, tak se určitě zlepšili a byl to velmi příjemný výlet.


Navíc prý je podzim lepší, zvířata nejsou přesycena tolika návštěvníky a často chodí až k ohradě, takže je na ně lepší podívaná.



Největší zážitek mám z toho, jak mi podal ruku Lemur a překvapilo mě, jak ji má malinkou, hebkou a studenou. No asi je na to zvyklý, tak mi s rukou třásl, jakoby se semnou chtěl seznamovat. :-)



Samozřejmě nezklamaly ani surikaty, kdyby to šlo, hned jsme si jednu odnesli domů.



Takže, kdo máte blízko k Brněnské Zoo a ještě jste tam nebyli, určitě se zajděte podívat. 









Komentáře

Oblíbené příspěvky