Our Favorite Series


Nejsme zrovna televizní diváci, ale jsme velcí fandové do seriálů. Pominu-li nesmrtelné The Simpsons, u kterých snídáme, popřípadě někdy večeříme, tak sledujeme momentálně další čtyři seriály. Je to Spartacus, Game of Thrones, How I met your mother a Homeland. Některé sledujeme u odpolední kávy, některé jen tak, když chceme odpočívat a většinu večer před spaním, když si snažíme spravit chuť, protože v televizi nic dobrého nedávají.

Spartacus už bude tuším brzy končit, což je škoda, protože jsem si tento seriál velmi oblíbila, ale historii nepřepíšeme a jednou ho dostat musí. :-) Game of thrones právě začal, takže uvidíme, jak nás tato série nadchne, ty minulé jsme sledovali docela rádi. HIMYM už má podle mě to nejlepší za sebou, nicméně když není moc času a chceme na něco mrknout, tak se hodí. No a v neposlední řadě mě teď docela dostal Homeland. Na rovinu, nemám moc ráda filmy ani seriály, kde je ústředním tématem boj západu s východem, přesněji řečeno terorismus a boj USA se zeměmi Blízkého východu. Homeland mě ale opravdu překvapil a jsem z něj nadšená. Výborně to zpracovali a určitě všem doporučuji!

A co vy? Sledujete nějaké seriály? Můžete nám nějaké doporučit?



 

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky